zasady zamawiania

  1. Składanie zamówienia

    • Chcąc uniknąć rozczarowania po realizacji zamówienia, należy najlepiej obejrzeć wybrany produkt w naszym salonie lub zamówić próbkę danego typu.
    • Jedną próbkę wysyłamy bezpłatnie na nasz koszt, każda następna jest płatna z doliczeniem ewentualnych kosztów wysyłki.

    W przypadku zaproszeń z kolekcji laserowych ze zmienną kolorystyką papieru, próbka może odbiegać kolorystycznie od zamawianej (próbnik kolorów papierów - dostępny w siedzibie firmy).

    • Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową, drogą e-mailową lub bezpośrednio w naszym salonie.
    • Warunkiem uruchomienia procesu przygotowania projektu składu tekstu, a następnie realizacji jest wpłata zaliczki w wysokości 50 % wartości zamówienia w siedzibie firmy lub na nasze konto bankowe podane na naszej stronie internetowej w dziale "kontakt".
    • UWAGA - prosimy o przemyślane zamawianie - po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany blankietu, zmiany kolorystyki papieru i dodatków, dotyczy to również wycięć laserowych tekstów na okładkach oraz ilości blankietów - wszystko to, jest rygorystycznie przygotowywane zgodnie ze złożonym zamówieniem.
    • Składając zamówienie Klient wybiera blankiet z dostępnych u nas wzorów, ewentualnie jeśli to możliwe kolorystykę blankietu oraz napisy wycięte na okładce w przypadku zaproszeń laserowych.

    Następnym etapem jest wybór tekstów (tekst dowolny), kroju pisma i kolorystyki druku (wg wzornika dostępnego w salonie i na naszej stronie internetowej).

  2. Terminy

    • Po złożeniu zamówienia wraz z pełnymi informacjami (wyborze blankietu, przesłaniu do nas tekstów, wyborze kroju pisma) w terminie 2 dni roboczych, zostaje przesłany na wskazany adres e-mail - projekt elektroniczny z zachowaniem parametrów blankietu w skali 1:1 wzór produktu.
    • Klient po otrzymaniu wydruku próbnego na e-mail ma prawo do dowolnych zmian w przesłanym projekcie (zmiana układu, zmiana w tekstach, zmiana krojów pisma).

    Swoje zmiany należy zgłaszać w postaci zwrotnych e-maili, po których w przeciągu 1 dnia roboczego zostanie przesłany kolejny projekt z uwzględnieniem zmian Klienta.

    • Kolejne wersje projektu będą odsyłane tak długo, aż ostateczna wersja będzie zaakceptowana przez klienta.
    • Uwaga - po dokładnym zapoznaniu się z tekstem, odsyłając nam zatwierdzenie e-mailem, akceptujecie Państwo wzór jako poprawny pod względem literowym, gramatycznym i ortograficznym, a także potwierdzacie poprawność danych, układ tekstu i krój pisma.

    Jeżeli występuje personalizacja zaproszeń, nazwiska gości będą wdrukowane w formie gramatycznej dokładnie przysłanej przez Państwa.
    Jeżeli w zaproszeniach ma wystąpić personalizacja lub kropki - na wydruku próbnym musi się znajdować przeznaczone na to miejsce.
    Zaproszenie zostanie wydrukowane dokładnie wizualnie tak jak na wzorze zatwierdzonym przez klienta.

    • Czas realizacji w naszej drukarni (po akceptacji projektu przez klienta) nie przekroczy 7 dni roboczych.
    • UWAGA! - czas realizacji jest liczony dopiero gdy: została określona dokładna ilość zamawianego towaru, została wpłacona zaliczka i został zaakceptowany projekt.
    • W przypadku jakichkolwiek zmian ilości w trakcie ustalania wzoru druku tekstu - okres oczekiwania może ulec wydłużeniu o 2-3 dni.
    • Nie ma możliwości zwiększania ilości po zatwierdzeniu wzoru, zwiększenie ilości po akceptacji jest równoznaczne z otwarciem kolejnego - nowego zlecenia.
    • O zrealizowaniu przez nas zamówienia, informujemy Klienta SMS-em pod wskazany nr telefonu.
  3. Reklamacje

    • W przypadku ujawnienia wady lub uszkodzenia towaru, Klient kontaktuje się bezpośrednio z salonem, gdzie pracownik pokieruje realizacją reklamacji.
    • W przypadku gdy towar okaże się niezgodny w momencie zakupu, Klient ma prawo zwrócić towar do siedziby firmy na nasz koszt w celu wymiany na nowy, wolny od wad lub odstąpić od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy, klient dostaje zwrot kwoty wpłaconej za przedmiot (bez kosztów transportu) na wskazany przez niego rachunek. Zwrot towaru w rozumieniu ustawy (Dz. U. Nr 22, poz. 271) z dnia 02.03.2000 r. nie dotyczy towaru spersonalizowanego (nadruk wskazany i zatwierdzony e-mailem przez klienta).
    • Reklamacje realizujemy w terminie możliwie najszybszym jednak nie dłuższym niż 7 dni roboczych.
  4. Zgłaszanie zmian

    Wszystkie zmany należy zgłaszać droga e-mailową lub bezpośrednio w salonie. nie przyjmujemy jakichkolwiek zmian telefonicznie.

    W celu usprawnienia naszej obsługi prosimy o przesyłanie do nas e-maili z wpisanym w temacie zawsze nazwiskiem i imieniem panny młodej - dziękujemy!